Tillbaka.

Hej på er allihopa.
Det var ett bra tag sen jag hade tid och r i kroppen till att logga in här och uppdatera er. Vi är nu klara med alla våra julshower och det var superkul och vi fick otroligt fin respons, det ska tydligen ha varit den bästa hittills. Sen  var jag uppe på audition för Ola Salos radiomusikal i onsdags. Jenny och jag fick veta att vi var 2 av 24 uttagna av alla sökande så bara det är ju något att vara stolt över. Det gick iaf superbra och jag fick jättefin respons och en riktig egoboost! Vi får veta senast den 10:e januari om man får en roll eller inte.. Det är ju ungefär 8 sökande per roll och jag har sökt 2 roller så man har iaf en minimal chans att få en! 
 
Iaf sen jag kom tillbaka hit har allt varit helt upp och ned av diverse anledningar. Uppdateringen kan ni inte förvänta er att den kommer bli särskilt hög de kommande dagarna då det finns människor som jag vill spendera de sista dagarna med här innan vi går på jullov. Alla kommer nämligen inte tillbaka efter lovet..
 
Hoppas ni mår bra iaf! :)
 
En bild från i torsdags då Jenny och jag drog upp till Stockholm för att göra audition.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback