Näjz!

Tjatja bloggen! Jag heter Oscar och Emma har låtit mig skriva på hennes blogg för jag är helt enkelt bara så bäst :D:D:D:D:D. Vi repar inför en konsert och båda har ont i halsen så vi har deepthroatat ingefära några dagar i sträck och OHMYGOD vad det bränner i strupen alltså, men jaja det för väl nåt gott med sig får man la hoppas ;). Emma äter som en hel karl må jag bara säga. Puss på er alla mummsiga bloggers där ute och sluta inte skriva, även fast katterna i händerna dina riva. // Ciao from Oscar da cutie who is checking out ;)!
 
 
 
asså jag lovar, jag är mycket snyggare i verkligheten... 
 

Kommentarer
Postat av: Jarske - Mitt liv i Barcelona

Kolla in vad jag har skrivit om Blondinbella på min blogg. Vad tycker du?
Kram!

2012-12-07 @ 15:35:45
URL: http://nattstad.se/sannajarske

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback