Mysteriet på Greveholm.

Jag måste bara fråga vad ni tycker om årets julkalender? 
Första mysteriet på Greveholm är ju min favorit och så Sunes jul såklart så jag hade väldigt höga förväntningar, plus att jag gått och väntat på den här kalendern i över ett år nu. 
 
Men jag måste säga att jag gillar det väldigt väldigt mycket, jag tycker fortfarande den första är bättre såklart men jag älskar hur de drar parallerer till gamla Greveholm, att spökena är dem samma och att familjen Olsson alla fått varsin roll i kalendern. Till och med jag går upp tidigare på morgonen för att få se julkalendern på tv:n. ^^
 
min favorit karaktär i en nya familjen är lätt mamman, haha så sjukt rolig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback