Forever isn't long enough.

Nu är jag helt slutkörd. 
Efter att ha gått på stan i 5 timmar med en förkylning och reagalna människor så skulle väl vem som helst varit trött. Jag tror jag säger det varje år men aldrig mer mellandagsrea. Det är alldeles för mycket folk, saker ligger slängda överallt och jag hittar aldrig något iaf. Okej då, jag köpte faktiskt ett par örhängen och en jacka. Fast jackan var inte på rea och den var lite förstor, men jag var tvungen att ha den, så fin var den. Ni får se bild i morgon, Jennie ska fota mig i den, den är iaf lite rödluvaninspirerad. ;)
 
Breaking dawn var inte alls så bra som jag tänkt den, den var seg och slutstriden var inte alls som jag minns den i boken.. Tråkigt!! Men jag måste säga att Kristen Stewart är otroligt vacker i filmen! 
På vägen hem från stan blev jag avsläppt hos Dan där vännerna satt och spelade spel, så det blev lite chill där en stund. 
Nu tänker jag försöka sova, håll tummarna för att jag vaknar upp och är piggare  i morgon.
Nattinatti.
 
en pigg Emma innan vi åkte till stan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback