flowerpower

Min livs första balettlektion är avklarad. Jag visste att balett var svårt innan men nu när man testat på det på riktigt så fattar man hur svårt det verkligen är. Men det är bara att kämpa på och göra så gott man kan, jag ska klara det här!

Sen har vi haft sång idag också och vår sångpedagog är BÄST! Jag var så glad när jag gick ifrån sången att jag nästan började gråta, haha. Låter kanske töntigt men hon sa så himla snälla saker och för första gången sen jag kom hit så kände jag mig duktig. Dansen är jag ju nybörjare på och jag tycker det är skitsvårt, samma sak med teatern fast båda sakerna är sjukt roliga. Men jag känner mig fortfarande dålig på det. Ajja jag längtar tills jag får sjunga igen! :D
Nu blir det strax filmkväll (som vi har varje kväll nästan hihi). Är ni sugna på att se hur vårt rum ser ut förresten? Kan fixa bilder så fort jag köpt nytt minneskort (fan tvättade mitt igår) och så ska jag fixa lite kort att sätta upp på väggarna!
nya fina blomkrukor från fyndhörnan i Förjestaden (30 kr) och så orkideer från ÖB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback