Malta here I come!

Jajamen, om ca 2 timmar går bilen mot Arlanda och kl 06.00 i morgon bitti så går planet mot Malta. Det ska bli så kul och skönt att komma bort en vecka. Jag ska steka som en pannkaka i stekpannan, bada som fiskarna i vattnet och njuta av all inclusive-livet med trevligt sällskap. Familjen Jacobsson är verkligen bäst!
För er som är nyfikna så heter vårt hotell Riviera Resort & Spa och ligger i Mellihea på Malta. Hotellet verkar vara toppen och det finns dessutom gratis wifi. Tyvärr funkar inte blogg.se appen och blogg.se skiter i att fixa den, så följ med på instagram "bambun" heter jag där eller helt enkelt facebook. ;)
Vi hörs torsdag nästa vecka, ha det superbra allihopa nu och sakna mig inte alltför mycket ^^ hihi!
Kram kram.
En trött Emma som började kl 6 i morse och började packa i eftermiddags, typiskt mig? Hmm ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback