Livet på folkhögskola..

.. är fantastiskt.

Alla lekioner man har är sjukt roliga, lärarna är sjukt bra, klasskompisarna är sjukt bäst och efter helgen så känns det som att bitarna har börjat falla på plats. Sen blev ju helgen ännu bättre för att mamma, pappa, Tina och Johanna kom ner och hälsade på mig. I går var vi på utflykt på södra Öland, gick i Långe Jan och i någon borg och lite mera.
Kvällen ängnade jag och Johanna åt att packa upp alla mina saker och nu har jag fått det jättefint här. Jag ska börja fixa lite kort när jag kommer hem nästa helg! Sen fick Johanna hälsa på alla trevliga klasskamrater och hela natten var vi i danssalen och dansade loss till schlager, musikal och gamla goda låtar ända tills svetten rann om oss.
I LOVE IT!

Idag åkte mupparna hem och eftermiddagen har gått åt till att repa inför morgondagens uppträdande inför skolan, ska bli sjukt kul. Sen hade vi överraskningsfest för en tjej i klassen som fyller år. Nu ska jag skypa en stund sen blir det filmtajm med de anda.  ^^
jag och fina Johanna

jag och fina mammi


Tina, jag, Johanna och så låååååååånge Jan


akta anka... (hihi internskämt, ni som förstår skrattar nu)


197 trappsteg med min träningsvärk var inte lätt, but we made it!


en sjukligt fin bild på min ängel ♥


att titta i solen är inte alltid det lättaste..


på kvällen åt vi på resturang kvarnen, supergott och väldigt väldigt fint!



Kommentarer
Postat av: Lilian Axelsson

Vilka jättefina bilder!

Kul att du trivs och har det bra. Kram från oss.

2012-08-27 @ 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback