Yoooo guys!!

Jag har varit väldigt frånvarande här de senaste dagarna och det är för jag behövt ta en paus, inte varit hemma och helt enkelt ta lite tid för mig själv och reda ut lite tankar. Jag vet att man hatar inlägg där man säger A men inte B men jag väljer vad jag bloggar om och jag är inte dum och bloggar om hela mitt liv.

I lördags var jag iaf på shoppingtur med Jennie och Lovi och det gick vilt till... Eftersom jag tyckte synd om mig själv så kastade jag pengar omkring mig men fick med mig en massa fina saker hem. Jag har fixat bilder på nästan allt så ni ska få se. Vi börjar med min utomordentligt fina vårjacka!!


Jackan är från MQ och kostade 999 kr, tiden liksom stannade när jag fick se den. Jag har tjatat hur länge som helst nu om att jag ska ha en ljusrosa vårjacka i år och voiilla here it is!! Man fick även en sjal till på köpet men den glömde jag att fota kom jag på nu..

Ajja visar er mer i morgon, gör nog något tidsinställt inlägg nu men i annat fall hörs vi kanske inte förrän sent. Jobbar 7.30-17.00 och har möte 17.45-20.00... Lång dag med andra ord!
Nattinattipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback