Så typiskt mig..

Vart tusan har jag gjort av mina gymnasiebetyg?? Behöver dem egentligen till i morgon... Skit också jag har så sjukt bra framförhållning!!!! Idiot är vad jag är, gaah blir trött på mig själv! Personbevis skulle jag egentligen också fixat men har jag gjort det? Nej! Jag skyller på att tiden gått så sjukt fort att jag inte haft koll på datumen..
Mötet gick iaf bra ikväll och efteråt var vi inne hos grannarna en sväng då miniHilborn fyller 6 år idag. Jisses så stor han börjar bli!! Nu har jag börjat rensa resten av alla mina lådor.. Så det är lite halvkaos på mitt rum.. Men min öpversta lådan har aldrig varit så fin och tom som nu! Haha

Nu ska jag sova, är helt slut efter att ha jobbat i 10,5 timmar idag.
Nattinattipuss!



Kommentarer
Postat av: Petra

Men personbevis ska inte vara svårt att fixa, och inte tar det någon tid heller. Går att fixa över internet på fem minuter typ :)

2012-04-17 @ 22:50:45
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback