Och så var lördagen nästan slut..

och jag är så helt! Kursen idag var jätterolig och väldigt givande. Vi hann inte med jättemycket praktiskt övning idag, utan jag fick sminka en av de andra tjejerna. jag valde att göra en festmakeup och jag blev grymt nöjd måste jag säga! Mariart som jag går kursen hos har ett eget sminkmärke som verkar vara grymt! Det är alltid svårt att bedömma i början då allt är nytt och man inte riktigt vet hur man ska använda allt och till vad. Men hittills är jag imponerad!

I morgon ska Jennie med och fota på kursen så det blir vl några sneakpeak från kursen i morgon eller måndag.
Nu ska vi äta glass innan vi lägger oss. Det blir att gå upp tidigt i morgon också för en hel dag med sminkurs med praktiskt arbete i morgon igen. Sen tåg hem till lilla Åtvid igen. Jisses så fort helgen gått!

Hoppas ni har det bra. puss på er!


Anton och jennie spetsade min tacos med cheerios när jag var på toa. Hehe som tur var så var jag inte hungrig när kom tillbaka. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback