Nu får det faktiskt vara nog!!!

Jag är trött på detta ständiga regnande aprilväder, idag har det antingen haglat som att himlen aldrig släppt på trycket eller så har solen skymtat fram några minuter i taget. Jag vill ha sommar nu!!!!!! Iaf ordentlig vår..

Iaf nu ska jag nog försöka fortsätta att rensa mina smycken, jag ska på fritaträff kl 18.30 och vi lär väl vara klara mellan 20-20.30 någonstans.. Vi har personalmöte på torsdag med så det är mycket den här veckan!
Hoppas att ni andra inte påverkas lika mycket av vädret som mig iaf... Jag har varit trött som en gnu de senaste dagarna. I morgon hoppas jag på fint väder!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Jo tack! Var ute och gick i haglet xD

2012-04-17 @ 17:43:58
URL: http://jenniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback