Niceville

Åhh vad mysigt jag har haft det med Elin och Nattis ikväll. Vi har lagat mat, pratat, kollat film, pratat, pratat och pratat lite till. Vi har gjort det vi är bäst på med andra ord. Kvällens film var Niceville och jag rekommenderar verkligen filmen, sjukt bra film!

I morgon ska jag till stan för att göra de ärendena jag pratade om i förra inlägge (jag mitt pucko glömde plånboken hemma..), sen ska jag sminka Elin som födelsedagspresent. På kvällen blir det badtunnamys hos Honeyponey med de bästa!

Nattinattipuss.


image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin du är Emma <3

2012-04-14 @ 09:57:09
URL: http://laalaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback