Måååndag

Helgen har varit bäst!! Visst lite mer sömn hade ju inte varit helt fel men sova hinner man göra när man ärdöd!
Kursen har varit så rolig och kvällarna hemma hos Anton och Mike med Jennie kan inte bli annat än bra.
Hemresan igår var bland det roligaste jag gjort med Jennie (ni som känner oss kan ju föreställa er),vi lyssnade på min mp3 till massa gamla godingar och dansade och mimade i praktiskt taget 2 timmar. HAHA
De andra i vagn 2 fick sig iaf ett gott skratt... ;)

Jag ska berätta mer omkursen men nu är jag stressad.Håller på och fixar mig inför ikväll. Det blir som vanligt valborgsfirande ute hos Lovi pålandet så husvagnen ska självklart med! Det kommer helt grymt sjukt kul, jag är så taggad.Ska försöka hinna med smink, hår och outfitbiklder. Har en bild av hur jag ska göra håret..

Här är lite bilder från Stockholm så länge!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback