Im gonna send myself a letter!

Idag vaknade jag med tuppen, bokstavligen... Jag blir galen på det här! När jag för en gångs skull har typ sovmorgon så kan jag inte sova, då vaknar jag och kan inte somna om.. Ajja det finns väl värre saker antar jag!

Idag blir det stan en sväng med mammi, ska köpa smink, gummistövlar och lite andra grejer. Sen ska jag ju som sagt sminka Elin också!



idag ska jag posta min egna låt till mig själv, som garanti att ingen snor den. Nu tänker ni säkert hur funkar det här?? Men ni förstår att när man hem ett oöppnat kuvert med poststämpel på och en tidning med datum på så har jag iaf en liten garanti på att jag kan bevisa att låten är min ifall någon skulle sno den! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback