How will I know?

Jag såg en underbar film igår, the vow! Den var så fin, romantisk men ändå sorglig på samma gång. Utan att vara sådär överdrivet gullig som gör att man bara har lust att stänga av för att verkligheten verkligen inte är så!

Idag har jag iaf varit och jobbat och det har faktiskt gått bra med värktabletter.. Även fast det inte är så kul att gå och ha ont i magen och knappt kunna äta något. Men jag kan inte gå hemma, blir bara mer stressad av det.
Jag har precis kollat veckans gleeavsnitt och jag älskade det. Det var Whitney Houston tema och öppningsnumret var bland det bästa jag hört. Stämmorna är BÄST!!! Den här skulle jag så gärna vilja göra  fyrstämmigt, åhhhhhhhhhh!!!



Någon som vet om man kan köpa glee - körarr någonstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback