Godmorgon!

Jag är uppe och vaken och är redo för att starta dagen.
Gårdagen spenderades med att verkligen grundstäda mitt rum och fortsätta att rensa all min skit! Efter 3 timmar så var jag färdig och resultatet blev hur bra som helst, det känns så skönt att äntligen få lite ordning i alla dessa lådor. Idag fortsätter jag och ska rensa min garderob!

Iaf på kvällen så umgicks jag lite med vännerna hemma hos Jennie. Det var riktigt trevligt men jag drack inte och vart inte kvar sent heller då jag inte kände mig riktigt pigg efter torsdagsnatten. Idag vaknade jag tyvärr med huvudvärk igen men det fixade sig med tabletter som tur var.

Senare kommer det upp en ny video när jag sjunger!
Nu ska jag ut på promenad :)


bild tagen av Kalle igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback