En sommar i värmen!

Yes ni hörde rätt. I sommar ska jag utomlands hela 2 gånger, hihi gissa om jag är överlycklig? V.27 drar jag med familjen + Mike, Annica, Danne, Philip och morfar till Spanien för att uppleva en vecka i ett hus vi har hyrt och resa runt i hyrbilar. Haha det ska bli minst sagt intressant för att se hur vi lyckas, jag kan tänka mig att det kommer bli en skräckblandad resa. Helt värt klart att filma en hel del!

V.32-33 så hänger jag på familjen Jacobsson till Malta (Hannas familj). Här blir det en traditionell resa med all inclusive på ett sjukt fint hotell (vad jag minns). Måste ta reda på vad det hette och vart vi ska så jag kan kolla upp stället innan. Det ska bli sjukt roligt iaf för när vi skulle utomlands första gången (hösten då jag skulle fylla 15) kollade vi hysteriskt i alla resekataloger och jag fastnade helt för Malta då det såg ut att ha så underbart fint vatten. Nu ska jag äntligen få uppleva det där kristallklara vattnet. Ihhh can't wait!


Alicante ska vi till i Spanien!


Malta vet jag som sagt inte... men här är en vacker bild. Dock har man ju tur om man lyckas hitta en sandstrand..


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har varit i trakten av/i Alicante! Det är jättefint! :D

2012-04-23 @ 20:50:01
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback