friday

och så var det fredag igen! Veckorna bara flyger fram och helgen är fullproppad med bara roliga saker!
I morgon åker jag och Jennie till Jönköping för att jobba för frantiQstudio, jag har ca 7 sminkningar och Jennie ska fota. På kvällen tar vi ett tåg till Stockholm och sover hos Anton och Mike tills på måndag. Hela söndagen jobbar vi också för frantiQ och på måndag åker vi hem på förmiddagen.

Det ska verkligen bli superkul, med tanke på hur kul vi hade i helgen kommer vi ha minst lika kul den här! :D
Jag ska strax till jobbet nu, slutar rätt sent så vi hörs ikväll.


en bild från Mölmöcentral i lördags. jag kanske ska köra på lockar på lördag också? vi får se.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback