Back to normal

Herregud vad text det blev i inlägget om helgen, ändå kortade jag ner det så mycket jag bara kunde. Jag fick t.ex. inte med alla sjuka grejer som har hänt och hur sjukt kul vi har haft det. Jennie är nog världens bästa reskompis, vi är ett bra team! Idag var det back to normal, eller mitt nya normal utan Anton. Ni tycker säkert jag är jättefjantig men det här är faktiskt helt ärligt talat det jobbigaste som hänt mig på väldigt länge. Sen att allt ska hända på en gång förvånar mig inte alls! Jag saknar Anton redan och då träffade jag ändå honom igår morse.
Men nog pratat om det, idag har jag varit på 2 jobb och sen har jag varit duktigt och gymmat 2 dagar i rad trots värkande fötter från helgen, crossen och jag börjar bli bra kompisar igen.

Nu ska jag sussa, i morgon är det jobba 8.30-15, slapp dag med andra ord. Jag läser förresten en riktigt bra bokserie nu som jag ska tipsa er om. Sen måste jag berätta om resan som väntar mig och ett par kompisar i oktober.

Nattinattipuss


de la precis ut en massa behind the scenes bilder på facebook, så i morgon får ni fler bilder. här är jag i Jönköping, ready to make miracles!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback