Dag 1 i Egypten

Nu ni ska ni få se en massa fina och rolig bilder från vår resa till Egypten. Alla bilder är i princip tagna av Jennie förutom de som hon själv är med på. Åh vad jag längtar tillbaka när jag ser bilderna, vi har verkligen haft det sjukt roligt och det har hänt så myckret galna saker. Vi har lurat i araberna att vi heter lustiga namn, vi har gått tillbaka till fel rum och prktiskt taget nästan butit oss i där tills de rätta gästerna öppnar dörren och vi inser att vi har gått fel HAHA ni skulle sett oss när vi sprang tillbaka till våra rum en våning upp! Det här är bara en av alla galenheter vi har gjort. Hehe

Jag delar upp inläggen i dagar då vi har typ 3000 bilder totalt.. Så vi börjar väl med dag ett.
Efter att ha flygit i ca 5 timmar med en massa turbolens, en Anton bredvid sig som bett om att inte dö och åkt med buss till hotellet så var väl klockan närmare 14.00. Semestern började med mat och sol och bad hela eftermiddagen lång. Vi gick och la oss tidigt eftersom resan varit lång och inte alls mycket sömn efter alla bussar och flyg hit och dit.


utsikten från Jennie och Hannas balkong (vår var i princip den samma då vi hade rummet bredvid)




första kvällen




drinkar som tyvärr inte var så goda då egyptierna själva inte dricker alkohol och antagligen inte smakar på dem själva.


poolen och resturangen


friends chare everything!

Dag 1 vad inte så lång så det blev inte så mycket bilder den här dagen men det kommer komma upp fler inlägg nu i veckan (som jag faktiskt ska sätta mig och göra nu) och då blir det desto mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback