Godmorgon!

Jag kan knappt fatta att vi åker i morgon, min mage har nog dock gjort det för jag vaknade och var klarvaken när alarmet ringde vid 7 för att jag hade ont i den. Men nu känns det bättre så jag ska nog ta och äta lite frukost. Jag är för en gångs skull klar i tid och slipper stressa, skjutsen kommer vid 9.20!
Jag tror iaf att jag har med mig allt nu.. I annat fall så har jag nog allt som är nödvändigt och det är ju ändå det viktigaste!



jag kan inte bestämma mig ska jag ha tröjan som en turban eller ska jag skita i det?

Nä nu ska jag äta frukost så nu blir det inga mer live-blogginlägg på ett tag. Jag kan tänka mig att jag mobilbloggar någon gång från Egypten bara för att uppdatera er om hur vi har det men annars så kommer det upp 1-2 inlägg här om dagen tills jag kommer hem så ni kommer ha lite att läsa och titta på ändå..

Tills vi hörs igen ha det så bra ändå om ni inte kommer ha det lika bra som vi. hihi
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback