Emma kontaktar världen

bara för att ni ska veta att jag lever!

Helgen har varit väldigt intensiv och igår var jag igång hela dagen med föberedelser och sminkningar inför festen på kvällen. Jag blev supernöjd med att sminkningar som jag gjorde inklusive mig själv som jag självklart glömde fota.. Men alla andras sminkningar har jag dock hittar jag inte sladden till kameran! Gaaah!
Anton och Mike har ju varit hemma hela helgen också, det var därför jag hade bloggfri dag i fredags. Hihi de överraskade alla på festen då de lurat alla att de inte skulle komma. Sjukt kul! De hade varsin svart kroppsstrumpa och en silvermask så man inte såg vilka det var, gissa om folk började undra när de droppade in? Haha

Festen var iaf hela galen, de hade fixat allt så himla bra, med gravar, gravstenar och hela huset var pyntat med spindelnät och massa läskiga saker. Alla hade också klätt ut sig väldigt bra vilket är väldigt kul! Tyvärr tog jag typ inga bilder på festen, gaah var tråkigt!

Hoppas ni har haft en bra helg, jag tar ledigt nu igen och fortsätter att må som jag förtjänar. Dagen har varit lugn, vi har varit och firat Johanna och Julia lite i efterskott älskar mina små fialottor!
Puss på er.


en sneakpeak, jennie som magdansös och jag som bloody mary(svarta madame).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback