Utmattad?

Som de flesta säkert redan har sett så blev Rihannakonserten inställd igår. Jag vet inte riktigt vad jag kan säga annat än att vi är så jäkla besvikna. Vi hade väntat i flera månader, köat i flera timmar, fått platser längst fram precis vid scenen, vi var sååå nära. Så kommer de ut på scenen vid halv 9 och säger att Rihanna inte kan köra för hon är utmattad. KOM DU PÅ DET NU ELLER? Visst hon är inte mer än människa men de kunde fan ha meddelat lite tidigare att hon inte kunde köra. Vi åkte upp till Stockholm bara för att stå och glo och vänta på ingenting! Fy fan så besviken jag är och de andra med för den delen. Nu hoppas vi verkligen att vi får pengarna tillbaka för konsertbiljetten, jag ska ha mina 750 kr tillbaka! Synd bara att vi inte får tillbaka de pengar vi la på tåg och mat igår för ingenting, gaah det kokar i mig.


i kön till globen

i golden circle

väntan på 2,5 timmar på centralen på tåget hem..

på tåget hem fick vi iaf en egen kupé, dock delade vi den med en sant och söt vovve

såhär bekvämt sov jag i 5 minutersperioder hela vägen hem, jag landade väl i sängen strax efter 3 trött och besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback