Stockholm it is.

Nu har jag äntligen tagit tummen ur röven och tagit hem bilderna Mike var så snäll och mejlade med från helgen och laddat upp den. Helgen var helt amazing med shopping på stan och utgång på kvällen. Mike tog med oss till Berns och eftersom han känner folk så fick vi gå in till vip där vi träffade på en del kända ansikten. Hehe det kändes så bra att hela tiden vinkas igenom alla folkmassor, få allt gratis förutom dricka då vi betalade 100 kr och fick ta hur mycket vi ville hela kvällen. hehe det blev iaf att festa hela natten så vi landade i säng kl 06.30!

Tack Anton och Mike för att lantisarna jag och Danne fick kommer och hälsa på, det var inte sista gången :D


de släppte massa ballonger och Mike var snabb som blixten på att ta fram telefonen och ta en fin bild.


hihi här har vi de söta rumpnissarna


i hissen påväg till föfesten hemma hos Emma och Kristine


Anton, Mike, PB och jag


alltså den här hunden var så fruktansvärt underbar, jag blev kär i henne!!


Danne och Anton


grabbsen i taxin..


flickorna i taxin.


jag, Danne och Johanna (haha jag vet inte hur jag ser ut på den här bilden men vi kan ju poängtera att kl är typ 4 här.. hehe)


den här muppen träffade vi på, haha så han ser ut alltså!

Nu blir det nog inte mer bilder än så, de andra håller vi för oss själva! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback