One day

Gaaaaaaah sladden till kameran är helt borta, snyft! Men jag ska allt hitta den om det är det sista jag gör!
Igår åkte jag direkt från jobbet på bio med Honeyponey, det var därför det inte blev någon bloggning igår. Vi såg iaf filmen "one day" som på trailern verkar som en väldigt bra, romantisk och så levde de lyckliga i alla sina dagar filmen men jag säger bara icke sa Nicke. Filmen är värdelös, man sitter i nästan 2 timmar och är irriterad på 2 människor som är dumma i huvudet och sen är det ett skitdåligt slut. Så mitt tips är att ni inte ska se filmen!

Nu har jag suttit och letat maskeradkostym på internet till min 20-års fest. Jag kom på idag att jag vill tusan ha maskerad för det är så sjukt kul och jag vet precis vad jag vill klä ut mig till! :D det är nog bäst att jag sätter mig ner och planerar klart min fest för folk måste ju få tid på sig att hitta sina kostymer också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback