I really want those shoes.. :(

Yeeeey 10 poäng till mig som simmade 50 längder idag. Jag älskar verkligen att simma, det är min grej. I vattnet känner jag mig fri och lätt som en fjäder och så älskar jag att vara under vattnet, jag kan tänka mig att det känns lite som att flyga, tyngkraften ändras helt. I vattnet är jag i mitt esse med andra ord! :D Johannisen följde med också så det blev att prata om allt och inget med henne också. Hihi

Pappa och jag hade iaf tur och hittade en snygg kostym till honom och på vägen hem svängde vi förbi och hämtade mina skor som kom idag (haha lite typiskt att jag var så förbannad förut). Tyvärr blev det en stor besvikelse för det var förstora, så pass stora att det blir svårt att gå i dem så det är det högsta som jag äger hittills. Med andra ord kan jag inte betala nästan 1000 kr för ett par skor som inte sitter bra.
Fy vad besviken jag är skorna var de som jag verlikgen längtade efter att få ta på mig... :(


kolla här så snygga, de hade varit perfekta för röda mattan. :'(

Kvällens träning med Hanna och Lovi gick iaf väldigt bra, jag längtar så det bara värker i mig tills på lördag. Ihh det ska bli så roligt (även fast jag inte får ha mina fina skor...).
Nu ska jag kolla klart på bron och sen sova, är helt slut efter den här dagen.
Nattinattipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback