Bilder från festen - part 1

Okej jag har sjukt mycket bilder från festen och eftersom blogg.se har ett så dåligt bilduppladdningssystem så orkar jag inte ladda upp alla på en gång så här kommer första delen. Gaah så synd att jag inte fick någon ordentlig bild på hur jag såg ut, jag var så nöjd med allt, sminket, håret, klänning och smycken.. Men men :)


en av 4 tårtor


2 av 4, de andra två var chokladmarrängtårtor och de har vi inget kort på, hehe


Sofia och Amanda


Mike, Anton, Jennie, Elin och Emelie


jag och Erica


kramkalas, haha jag skulle räknat alla kramar jag fick den kvällen!!


Filip och Elin


Hanna och Nattis


Philip, John och Sara


Mike, Anton och Lina


Danne och Lovi


i väntan på mat. hehe


Andreas, Dan och "servitören" som jag höll på att bli förbannad på när han gick och sa till folk att de inte fick ta för mycket smörgåstårta osv. Haha inte kunde jag veta att han skulle spela dum i huvudet för att han egentligen var illutionist och inte servitör!


Anton och jag


Lisa och Johanna


jag och mammi


här avslöjade han att han inte var servitör. haha han anklagade Annica för att ha stulit vin och tog upp henne och bad henne blåsa alkotest och då slog det ut värsta eldsflamman, det syns tyvärr inte jättebra på bilden men lite.


sen gick han runt vid borden och körde lite trix innan det riktiga showen drog igång. Han var verkligen sjukt duktig, man satt typ och gapade hela tiden! haha


Anton och jag igen


Nattis fick vara med och hjälpa till.


Julia ställde "gärna" upp också


Mike fick sin klocka vandaliserad och får tillbaka den hel sen inlåst i ett skrin, gaah jag fattar inte hur han gör!!


såhär såg jag ut hela kvällen ungefär, med ett leende på läpparna!


Mike fick även välja ut en gäst som han ville skjuta, haha skoja! Men skjuta fick han göra..

Det räcker nog med bilder för ikväll.. Mer kommer!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej ;D

Det blev ju jättefina bilder :D

2011-11-29 @ 20:21:49
URL: http://sotispandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback