Together is forever!

Jössenamet, inte förrän nu har jag kunnat ta mig tid att blogga lite.. Igår var jag hemma i ca 20 min innan jag åkte iväg och var barnvakt till 23.00, med andra ord så var sängen min allra högsta prioritet.
Idag har jag jobbat, pluggat in en låt den tiden jag var hemma (30 min), varit hos sångpedagog, hem och sen tittade jag på musikprofilens konsert. De var så sjukt duktiga, jag vill bara spola tillbaka tiden till min egen musikprofiltid och stå där med dem. Nu minns jag hur mykt jag saknar musikprofilen, hur nära vi kom varandra den sista månaden när vi var ute på turné tillsammans. Jag vill göra allt igen!


oh what I miss this

Kommentarer
Postat av: Sandy

Vi alla saknar det! :-/ Det är fina minnen vi har tillsammans. :-)

2011-05-26 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback