Tds är bäst.

det där med att mjuka upp musklerna gick inte så bra, alltså det gick hyfsat att springa men benen känns ännu stelare nu.. hehe aja det känns skönt att röra på fläsket!
Ikväll har vi iaf dans och sångtränat i 2 timmar och tjena så bra det gick, det här kommer bli riktigt riktigt bra på lördag tror jag! I morgon ska vi till stan (igen!!!) och hämta musikutrustning, jag måste också köpa mig ett par havlånga leggins. Jag har egentligen planerat att köpa det de 75 senaste gångerna jag varit i stan men alltid glömt det, så om jag skriver ner det så kommer jag lättare ihåg det.. ;)

Nu måste jag kolla klart de sista 10 minuterna på gleeavsnittet som kom idag, snyft så sorligt men ack så bra!


hihi en gammal träningsbild, idag var det vi +Lovi och Jennie. det är också vi som kommer representera TDS på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback