how wonderful life is when you're in the world!

Vilken underbar helg!
Danne och jag började med en fisketur då han fiskade och jag låg och solade i båten, sen åkte vi till stugan och tände grillen. Efter en stund kom Dan och Lovi då var det dags för korv/kyckling-grillning. Sen var det dags för fisketuren. De fiskade på riktigt bra och fick massa firrar som alltid lyckades skvätta på stackars mig som satt och försökte läsa i körkortsboken. Hehe jag laddar upp bilderna i morgon!

Nu är jag precis hemkommen från promenad med min kära bror och syskonen Kempe.
Nattinattitime på hög nivå, det är en lång dag i morgon 07.15-16.30 hjäälp. Som tur var är det sista jobbdagen denna vecka.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

sv: jaha okej! :D btw, vad tycker du om den nyaste bilden på bloggen jag gjorde idag? och vad gillar du stilen på ljuset och tonerna? :D

2011-06-01 @ 22:08:48
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback