Bröllopsmedly

På bröllopsfesten aggerade Anton och jag värdpar, dock kan man säga att jag fick göra allt då Anton vägrade prata. Tjena så nervös jag var.. hehe sjunga är en sak men att prata en helt annan. Vi hade iaf tränat in ett sångmedly med låtar som vi vet att Lina och Andreas gillar och det blev faktiskt lyckat.. ;)

Jag höll även tal men det vet jag inte om jag vågar lägga upp här.. Jag vet inte ens om det är någon som är intresserad av att se/höra?
Kommentera gärna vad ni tyckte om medlyt! :D


Kommentarer
Postat av: Anton Hallberg

Är så grymt nöjd med medlyt!

Förutom första låten som jag inte sjunger så bra!

Men men fan vad bra vi är! <3

2011-05-16 @ 22:54:09
URL: http://www.antonhallberg.com
Postat av: Sandy

Grymma som vanligt, syskonen Hallberg!!! :D Jag vill gärna både höra och se ditt tal! :D

2011-05-17 @ 09:21:02
Postat av: Lina Kimmegren

Joo upp med talet <3

2011-05-17 @ 10:56:19
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback