Where did the sun go?

Att vänta på en buss som är 15 minuter försenad i det här pissvädret är inte det roligaste man kan göra i hela världen. Men nu är jag hemma och taggar för sångträningen som börjar om 16 minuter. ;) Så kul det ska bli, vi har haft uppehåll på en månad nu så det är skönt att komma igång igen!
I morgon slutar jag 13.30, fatta vad skönt! Jag slutar aldrig tidigt på fredagar annars, som vikarie får man ju nästan alltid de sena tiderna. Dock så börjar jag 7, men det ska jag nog klara bara jag inte missar bussen igen. haha


lockigt hår är bäst, btw jag ska försöka fixa före och efterbild på mina tänder. men hur ska man ta kort på tänderna? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback