See you looking at me like I've got something that's for you

Jag sitter och väntar på att Busk ska komma och hämta mig. Jag ska med till Linköping en sväng för han skulle köpa något och eftersom han ska till Stockholm nästa vecka och praktisera som Lars Wallins assistent (så sjukt coolt) så måste jag passa på att träffa han den här veckan. :) jag ska eventuellt upp och hälsa på honom med, kul!

Jag ska sno lite bilder från Petra och så bloggar jag om min sjukt roliga helg med mina underbara vänner ikväll!


Kommentarer
Postat av: Petra

"Ska sno lite bilder från Petra". Jaha ja, du hade inte tänkt fråga först va? :O Haha, nej men det är klart du får, bara jag får credden! ;)

2011-03-28 @ 17:02:26
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback