Wonderful thuesday

What a day, hela eftermiddagen pysslade jag med 4 provsminkningar infr studenten på fredag. Usch jag ska gå upp kl 05.45 och börja sminka. Som tur var kan jag lägga mig efteråt igen haha, det värsta är att jag vet att jag inte kommer att göra det ändå. Men men jag ska inte festa på kvällen utan vi kör fest på lördag istället.. :)
Jag har iaf haft en supermysig kväll hos Dan med Lovi och Anton. Vi har grillat och ätit jordgubbar med grädde, mums säger jag bara!

Just det, jag träffade Petra idag med. Första gången på alldeles för länge!
Nu måste jag sova, börjar 07.15 i morgon men slutar 12.30 GÖTT!!


behind the scenes från Stockholm när jag jobbade som Make up artist, nu får bilderna komma jag är så nyfiken!

Kommentarer
Postat av: Petra

Mycket fint att se dig igen! <3 Sminkningarna blev jättefina!

2011-06-15 @ 10:54:30
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback