Vattenkrig!!

Igår var Anton, jag och Elin inne i Linköping på vattenkrig och vi slog världsrekord och kommer vara med i rekordboken. Hihi nice alltså. Efter bara några minuter så såg vi ut som dränkta katter och i slutet efter att försökt få tag i vatten som var i en pool som var i värsta lerpölen efter allt spring så var Anton och jag helt fläckiga av all lera. Så vi drog oss hemåt, men helt klart nöjda med vår insats i kriget. Hihi

Sen idag när vi kollade i tidningen så fick vi se 3 muppar i mitten av bilden försöka ta sig fram. Haha vem var det om inte Elin, Anton och jag? Haha kul att vi av alla 5-6000 som var där hamnade på bild!


en fin bild på oss när vi kom tillbaka till bilen, haha. notera att Anton och jag hade skölja av oss det värsta av all lera inne på meddo (man får väl vara smart).

Sjukt kul var det iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback