pump it up

Sådär äntligen hemma!
Igår var en sjukt rolig men väldigt hektiskt dag, hehe. Först var vi i stugan och chillade lite med kusinerna sen åkte vid i princip direkt hem till Hanna på hennes studentmottagning. Där fick vi smörgåstårta och tårta och god dricka. Mums så gott det var men hjälp så mätta vi blev! Haha

Sen gick vi till Dan för att partaja, festen var sjukt rolig måste jag säga. Sådär alldeles lagom med dans, chill och grill. Hihi det var så kul att få träffa Viktor med som jag inte umgåtts med på så himla länge! :D
Anton och jag kom väl hem strax efter halv 4 iaf.. haha så idag vaknade jag efter 13. Då var det bara att äta frukost, ta på sig och slänga sig i bilen och övningsköra till stan. Jag fick med mig en jättesnygg bokhylla somjag ska spara tills jag flyttar hemifrån. ;)


studentmottagning hemma hos Honeyponeys underbara familj


Lovi, jennie och jag är i gasen haha




parkullerbytta




självklart så skulle Jennie också testa. hihi


team John och Viktor


jag och ville


sen bytte vi så jag fick glasögon




vi avslutar med en supersexig bild på patte och botoxmarcus.

inlägget skulle publicerats igår, men jag såg nu att jag råkat spara det som utkast istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback