tuttifrutti

Vad har hänt idag då? Jo mamma hämtade upp mig i Grebo så jag fick övningsköra därifrån till typ alla Åtvidaberg parkeringar så jag fick träna på att parkera. Hehe jag vet jag har världens bästa mamma. När vi kom hem kom  Elinplutt hit en stund och fick lite filmer av oss, därefter blev vi våldgästade av Jennie och Johanna som hängde på oss till elljusspåret och var hurtiga. Sen drog vi hem och åt fruktsallad med glass, då kom även Emelie och Andreas.

Jag är så glad att jag har så många fina vänner.
På tal om det Acabellas nu är vi alla 3 i Åtvidaberg igen, när ses vi? Saknar er!!


fruktsallad är bäst.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaa, jag vill ses så snart som möjligt! :D Frågan är när vår spanjorska kan! Och du såklart.

2011-06-09 @ 08:16:40
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback