the summer is here

Guess what? Jag hittade både till Elin och tillbaka till bussen sen. haha jag tror att mitt lokalsinne i Linköping har blivit lite bättre sen jag började övningsköra massa där inne. Det var iaf superkul att få träffa Elin en sväng, det blev ju inte så jättelänge dock men bättre än inget alls!

Nu har jag tryckt i mig kålpudding muuuuums och packat för inatt sover jag i stugan med Danne, Philip och Annica. Annica är snällast i världen och skjutsar ner mig till åtvid imorgon så jag kan ta bussen.
För övrigt ska jag ha picknick med Viktor i morgon. Hihi

Puss på er!


hur underbart väder har det inte varit idag då? synd bara att jag inte kunnat vara ute och njuta av det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback