Nu tar jag ledigt tills på typ söndag

mina ögon är så trötta att det svider i dem. Så nu ska jag sova.
Imorgon är det midsommar, midsommar är bäst. En av mina favorithögtider och i morgon blir det som vanligt att åka ut till Anderstorp för att vara där hela dagen lång. Vi ska eventuellt åka över med båten till Bekarp (Lovi) senare på kvällen. Men det märks.

Ska försöka hinna blogga innan vi åker i morgon, men jaa jag vet ju hur jag är. Packa i sista minuten, locka hår, sminka mig osv.. Någon som känner igen sig?

Godnatt folket!


ser ni vem sötnosen är på bilden? ledtråd! Hanna, jag och Anton har kollat på Justin Beiber never say never ikväll.
snacka om musikalisk unge, man blir ju inte något avundsjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback