ZzzzZzzz..

Nu tror ni säkert att jag har varit jätteduktig och varit ute och gått en långpromenad, men det gick inte riktigt som jag ville.. Jag hittade till sist min mp3 men märker att den är urladdad och självklart hittar jag inte laddningssladden. Då blev jag så arg så jag gick och la mig i sängen och somnade självklart som en gris och sov i 1,5 timme. Hehe hoppas jag kan sova ikväll nu bara!

Jag tror jag ska åka och hämta filmen Kristina gjorde till oss hos Petra nu. Vill visa den för mammi!! Sen ska jag spela kort med dem ikväll också, det lovade de igår!


orkade inte att hitta ngn passande bild så jag bläddrade tillbaka i arkivet och tog en rolig istället... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback