Vi skaffar oss ett hus som går på hjul

Jääägarns så trött jag är, jag höll på att somna framför ratten hem från Söderköping kändes det som. Iscch!
Men mysigt har vi haft det i Söderköping även fast alla var trötta och sega och tills sist fick vi glassen som vi kom dit för. Mums jag är glass är verkligen bästa kompisar, det är det bästa som finns! Tyvärr så glömde min mamma kameran hemma så jag har inga bilder alls från dagen.. :( Buhu.. Betyder det att det måste bli en tripp till till Söderköping i år? Haha

Nu ska jag ringa ett samtal sen kolla pretty little liars och en film. Sen tänker jag sova för jag börjar tidigt i morgon. Btw så kommer Anton hem i morgon också. :D hihi puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback