de där magiska fingrarna

Först och främst vill jag tacka för alla fina ord, sms, och kommentarer för texten jag skrev igår. Det känns bra att alla vet om det och att alla tar det så bra. Det är skönt för både oss och Anton att slippa ljuga!

Idag gick jag upp ett x antal timmar för tidigt, 05.30, så jag har varit trött idag. Men dagen har ändå varit roligt och jag har hunnit med en hel del. Hemlighetsmakeri på förmiddagen, promenad och sen har jag, Marcus, Hanna och Lovi börjat repa för vårt gigg den 12 augusti. Det var superkul att börja sångträna igen, det var så länge sen sist. Marcus är ju så sjukt grym på gitarr med, snacka om musikalisk och bra gehör!
Nej nej jag är inte alls avundsjuk.. ;)


tjejer passa på medans han fortfarande är singel, en kille med en gitarr är farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback