Den där vingen

Jobbet idag gick riktigt bra, det var typ 7 barn när det skulle varit 16 så vi fick en lugn start på veckan. Jag jobbar som sagt själv med Anton på frita och så har vi 2 sommarjobbare också. Vi hade riktigt roligt, haha vid maten så fick vi ett hysteriskt skrattanfall och det var nästan så att tårarna sprutade!

I morgon börjar jag jobbet 06.15 så jag vet någon som kommer ligga som en död fisk i sängen i morgon och snooza in i sista minuten.. Aja slutar iaf 15 och då ska jag hem för att fixa iordning mig iför kvällen då jag ska gå på Harry Potter med några kompisar. Jag såg en snygg men ändå enkel frisyr på pretty little liars igår så jag kände att jag var tvungen att testa den.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback