Hey bambi find you some skates!

Igårkväll sa jag "ska vi slå vad om att vikariebanken ringer och väcker mig i morgon eller?".
Självklart hade jag rätt så idag har jag jobbat 8.00-13.30 i samma klass som jag var i i fredags också. Det är riktigt kul att vara i klass då timmarna går fort eftersom man gör mycket olika saker. Vi avslutade med massage så en kille fick massera mig. Hehe det är inte fel att få massage på arbetstid. ;)

Jag ska eventuellt vara där i morgon också annars hoppas jag på att bli bokad idag på ett annat jobb. Det är så jobbigt att vakna av att telefonen ringer.. Man är liksom inte riktigt inställd på att jobba.
Ikväll blir det iaf en timmas spinning med Emelie. Busk kör sitt fösta egna spinningpass och självklart ska vi vara där och stötta honom! Men det kommer nog bli skitkul, hoppas det är bra musik!

Kan ni tänka er vad kul det var att gå hem idag? Antingen så var det isgata eller så var det snö över hela vägen.. :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback