Mer bilder!

Ni ska bara veta hur rädd jag blev förut när jag kom på att vissa filmer och videoklipp från IDOL LIVE TURNÈN inte fanns i mappen och jag tagit bort alla jag fört över.. Men bara utifall att innan jag fick psykbryt så kollade jag kameran och de filmer och bilder jag saknade fanns kvar det! Där hade jag och ni tur för nu får ni ännu fler bilder. :)


underbara Daniel






Linda strålade hela kvällen, hon var lätt snyggaste tjejen under kvällen med sitt röda hår och röda läppar!




Linnea som var kvällens mest undehållande artist. Hon har aldrig varit en favorit för mig innan men hon växte i mina ögon








underbara Olle










bra bild eller vad? ;)




Geir som bjöd på en himla utstrålning och självsäkerhet!




Jay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback