Stjärtåkning!

Jaha nu har jag varit nästan 10 timmar på jobbet (det blev ju 1,5 timma extra pga busstiderna) och en timma på jobbet. Not bad ha? Påvägen hem från bussen så tog jag pulkabacken och ja det var lite hrm.. halt! Haha så jag insåg att jag omöjligen kunde gå ner utan att halka så ja det var lika bra att sätta sig på rumpan direkt och åka ner den brantaste delen. Haha jag undrar vad min granne tänkte som stod ute med hunden! Pappa kom också precis hem från jobbet så jag skrek självklart "hej pappa" och när han fick syn på mig sittandes på rumpan mitt i backen så skämdes han nog lite för mig, för han skakade bara på huvudet och gick in. Haha but that's me.

Direkt när jag kom hem slängde jag på mig träningskläder, fixade vattenflaska och drog till gymmet och körde på crossen i en timma idag igen. Det känns så jäkla skönt efteråt!
Anna anlände ganska snart efter jag kom hem och vi åt en underbart god kyckliggryta och medans jag duschade tog de en promenad. Jag ska passa på att spela lite piano innan de kommer tillbaka. Hehe


jag kanske borde börja ta med mig stjärtlapp vart jag än går? man vet ju aldrig vilka hala backar man kan hamna i. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback