Sleeping beauty

Okej jag ska berätta ngt sjukt för er, ja väldigt sjukt till och med.
Jag vaknade för bara en stund sen, kl 14.58 för att vara exakt.
Jag har aldrig förut sovit så länge så jag fick en chock när jag såg vad klockan var.. :S
Men jag kan faktiskt skylla på att jag inte mått bra alls i natt. Kräkts (INTE PGA ALKOHOL) och så är jag nästan helt säker på att jag haft feber. Men jag tog tempen nyss och den visar bara på lite förhöjt mot vad jag brukar ha.

Skit alltså, jag som har längtar som en galning till helgen och så sover jag bort hela lördagen!


Kanske drömde jag att jag var Törnrosa precis som Vanessa här på bilden och att Zac skulle komma och väcka mig.. Haha tyvärr gjorde jag inte det, det var mardrömmar istället. Issch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback