Pirates of the caribbean 3

När jag gick i mellanstradiet och var hos min kusin Daniel så fick han mig att se Sagan och ringen för första gången. Jag blev genast helt uppslukad av den magiska värld som Tolkien har byggt upp men inte bara det. Också en speciel alv vid namn Legolas.
När jag sen fick så pirates of the caribbean så fick jag min första kändiscrush! Jag gick kanske i sexan och hade blivit helt hopplöst förälskad i Will Turner - Orlando Bloom. Mina väggar var fulla med planscher på Orlando och filmerna med honom såg jag 1000 ggr om.

Ikväll såg vi pirates of the caribbean 3. Jag har aldrig tyckt om den 2:a och 3:e filmen, jag tycker inte alls är samma känsla som i den första som är helt magisk, rolig och spännande. Dock så måste jag ge med mig att om man räknar bort slutet (som är historiens sämsta) så är det faktiskt en sevärd film. Bara jag fick ändra manuset lite så skulle den vara helt perfekt. Johnny Depp gör ju sin roll Jack Sparrow helt fantastiskt och Keira Knightley kan man inte vara annat än avundsjuk på. Hon har en unikt men så vackert utseende och så får hon kyssa Orlando!










Vem vill inte byta plats med Keira här? Jag skulle gjort vad som helst!

Kommentarer
Postat av: Petra

Aaahh, jag håller såå med dig!!! 12-åriga Emma och Petra var nog ganska lika! ;) :P

2011-01-05 @ 09:28:32
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback