Just an other ordinary sunday!

Godmorgon mina vänner!
Kvällen hos Dan igår blev riktigt lyckad, i slutet så skrattade alla bokstavligen så att tårarna bara sprutade! haha
Kvällar som såna är nog de bästa iaf, att skratta är nog det bästa jag vet (och musik då). Idag åker iaf mupparna till fjällen och kommer tillbaka om en vecka. Även fast det faktiskt bara är en vecka så kommer jag att sakna dem!

Iaf på dagens schema står detta:
-dagens make up
-spela in video (om det går bra idag)
-fira min kusin Matilda kl 14.00
-möte med TDS kl 17.00

och lite mer saker som är onödigt att skriva här.
Så dagen är fullspäckad. :)


jag känner för ngt blått, glittrigt och strassigt idag. vad tror vi om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback