Alla vill ha kött.

Jag är TRÖTT och i natt ska jag sova som aldrig förr. Idag körde vi första hela genomdraget av vår pjäs och det gick faktiskt bra, jag börjar bli lite peppad inför i morgon men jag är nervös. Jag öppnar nämligen pjäsen med en monsterreplik med typ 5 miljoner olika siffror med statistik i. Men det blir nog bra! 
 
Nu i eftermiddag kidnappade jag Oscar och han gav mig en privat gitarrlektion, mycket givande då han förklarar väldigt bra. Nu är det bara jag som måste ta mig tiden att repa! Sen blev det att bara mysprata på mitt rum, väldigt mysigt. Kvällen har jag iaf ägnat åt att kolla på Melias slutproduktion (vi har börjat kolla på alla i klassens sltproduktioner, imponerad!!). Sen har jag tyckt synd om mig själv, men det är en helt annan historia.
 
Nu måste jag som sagt sova, vi får se hur det blir med bloggandet i morgon, har 2 danslektioner, 1 teaterlektion, filminspelning och sen teaterföreställningen, eller öppen repetition som vi tydligen säger.. ;) 
Nattinatti!
 
Melia och jag för några veckor sedan på väg till Kalmar för att vara provpublik på föreställningen "en stund till", sjukt bra!!
 
Trackback